Porumb copt la.. cauciuc  

Postat de: Adi

[retoric: "what r the friens 4?"]
-------------------------------

Aseara, in timp ce butonam disperat telecomanda in cautarea unui "ceva interesant", incepe sa-mi cante telefonu'. Mesaj, stapane. Ceteste Eu si se minuneaza. Pai mesajul suna ceva de genul
"suntem pe deal, ardem un cauciuc"...
...
In minte mi-au venit cartile copilariei, cand imaginatia lui Karl May imi aducea in fata ochilor oameni imbracati sumar, impodobiti cu pene si siraguri de margele, vopsiti pe fetzele incruntate, dansand in jurul focurilor pe varfuri de dealuri. Dansuri de razboi, desigur, sau incantatii pentru sufletele dusmanilor ucisi, pentru ploaie sau mai-stiu-eu-ce.

Ma uitam la tv (ce conteaza pe ce post?) si vedeam scene din Dansand cu lupii, atata doar ca gramada de vreascuri era inlocuita de un Goodyear sau Bridgestone fumegand. Fumul alb, menit sa arate imaginea celui decedat sau sa prevesteasca ploile, era de fapt o ceatza negricioasa, deasa si grea, duhnind, vezi bine, a cauciuc topit.

Am mai vazut oamenii - Pieile Rosii - transformati, ca prin vis, in gospodari romani autentici, calare pe dealul mostenit de la stramosi. Pipa pacii: Kent lung, Kent 8 sau Pall Mall. Iar vestitele pungi indiene pentru medicamente erau inlocuite pe sacoshi de 1 leu (ehee...) continand fleici de carne de vita luate de la cel mai apropiat Metro. Tomahawk-uri? Cutite lungi (Stainless Steel) din otel inoxidabil...

Am retrait, deci, putin din copilaria mea. Cine ar fi banuit ca un mesaj, UN SIMPLU SMS, poate provoca asemenea trairi?!
...

Acum, ca va intrebati ce era cu mesajul ala, ar trebui sa va las in off-side. Da' nu, ca-s inima buna, asa ca va luminez cu duhul meu de-toate-stiutor: pai pretena respectiva era la tzara, iar azi-dimineatza, revenita in lumea noastra, imi dezvaluie (pe mess, desigur) ca... coceau porumb.
...

Nici acum nu mi-e prea clar, cum se coace porumbul la cauciuc.
Dar ce-are a face?
E dreptul ei, porumbul se coace cum si unde vrea el.
Ca de-aia au murit tineri la brembolutzie, sa fie democratie, sa se coaca porumbul unde vrea el, fara sa va luati voi de el..
Gata, ca ma enervashi!


Regards!
[kiewo]

This entry was posted on marți, septembrie 05, 2006 and is filed under , , , . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Abonați-vă la: Postare comentarii (Atom) .

1 comentarii

Anonim  

elzidsqdfwvffpixfzmn, http://nailfunguscurecuretreatment.com nail Fungus Cure, rplELvD.